Skip to main content

Hultins broderier

Gunilla Hultins symaskinsbroderier
Start
Om mig
Bilder
Broderier
Medaljong-alfabete
Rutnätstekniken
Specialbeställningar
Gratisbroderier
Kontakta mig
Webbplatsöversikt
Om mig
Jag är en 52-årig kvinna som älskar att sy och skapa broderier för symaskinen.
Så här ser jag ut... broderad :). Bilden är stygnsatt i Embirds Sfumato - ett fantastiskt roligt program som omvandlar fotografier till en rastrerad stygnsättning.
 


 
På den här sidan ska du kunna köpa färdiga broderier för symaskinen (s.k. stygnsättningar) samt även göra specialbeställningar.


Jag har sedan flera år tillbaka en profil på sysidan som kan nås härifrån:

Gunilla på sysidan

Historik
1999 skaffade jag min första broderimaskin, en Janome MemoryCraft 9000, med tillhörande scanner och programvara. Jag satte genast igång med att stygnsätta och brodera barnens favoritfigurer.
 
I februari 2002 köpte jag Janomes Digitizer 10000 och det är samma program som jag fortfarande använder. Ett helt underbart program!
 


Nöjda kunder, citat
Det är jätteroligt när man får sådan fin respons från nöjda kunder, såsom dessa:
"Jag är mycket nöjd med det Du har gjort till mig. Allt är så jätte fint stygnsatt.Jag kan säga att det är mycke bättre än det jag köper hos Huqvarna.Kram/Marie"
 
"Jag kan berätta att min granne blev
så himla glad för gästhandduken som hon fick med Cadillacen broderad, så (fniss ) hon rusade direkt in i badrummet och satt upp den därinne. Carina
"
 
"Jag vill ge Dig en eloge för den kvalitet Din stygnsättning håller. Jag är mycket imponerad. Jag har tidigare handlat några mönster från de största inom maskinbrodyr och jag är inte imponerad av deras stygnsättning. Vid vissa tillfällen har jag t o m trott att det är min maskin det är fel på, men nu sedan jag broderat ett av Dina förstår jag att stygnsättaren kan påverka väldigt mycket.../Berith"